کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

با سلام و احترام
بازنشستگان و موظفين محترم مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از تاریخ 1 / 8 / 1395 لغايت 30 / 8 / 1395 با توجه به شرايط و ضوابط زير، فرم درخواست وام ضروری تعبيه شده در سايت اين صندوق را تکميل نموده و برای دريافت وام ضروری ثبت نام کنند. پس از پايان مهلت ثبت نام و اعلام اسامی برندگان قرعه کشی مبلغ وام بر اساس اولويت تعيين شده به شماره حساب متقاضی نزد بانک صادرات ايران واريز و مراتب با پيام کوتاه (SMS) به اطلاع وی خواهد رسيد.

ضوابط و شرايط دريافت وام

1 - اعتبار وام بر اساس تعداد بازنشستگان و موظفين هر استان تعيين مي گردد.
2 - اولويت با متقاضياني است که تاکنون از وام ضروري استفاده ننموده باشند.
3 - مبلغ وام سی میلیون ریال می باشد و فقط به حساب متقاضی دربانک صادرات که درسیستم احکام درج شده و ازاین حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می نماید ، واریز خواهد شد.
4 - پرداخت اقساط وام 36 ماهه با کارمزد ساليانه چهار درصد مي باشد.
5 - فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با توافق سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده نماید. لذا متقاضی می بايست پس از دريافت  فرم تعهد وراث  و تکميل آن توسط ساير وارث، فرم را جهت تاييد در اختيار مديريت های صندوق در مرکز استان قرار دهد.
6 - لازم به ذکر است تکمیل فرم تعهد وراث برای وظیفه بگيران بيش از يک نفر الزامی است و تنها در صورت ارائه فرم تعهد وراث و تاييد مديريت های صندوق بازنشستگی در مرکز استان درخواست ثبت نام کنندگان در ليست متقاضيان وام ضروری قرار خواهد گرفت
7 - درخصوص وراث صغیر و محجور ، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام می بایست ارائه گردد.
8 - با توجه به محدوديت در تامين منابع مالی توسط بانک عامل، پرداخت وام مذکور در 6 مرحله و با فاصله زمانی هر دو ماه انجام خواهد شد.

تذکر:

  • ذکر شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ايران و شماره تلفن همراه الزامی است.
  • تکميل فرم، حقي را براي دريافت وام به متقاضي ايجاد نخواهد کرد .
  • چنانچه تعداد متقاضيان (در شرايط برابر) افزون بر ميزان مقرر باشد در اين صورت از طريق سيستم مکانيزه قرعه کشی و برندگان انتخاب خواهند شد.
  • تسويه حساب قبل از پايان اقساط وام ضروری دريافتی، مشمول مقررات مالي بانک خواهد بود.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.